sunnuntai 3. toukokuuta 2015

Uloste vie halut

Uneksittu 3. toukokuuta 2012:

Olen automatkalla. Matkaseuranani on nainen, jonka henkilöllisyys jää tässä vaiheessa hieman epäselväksi. Kyseessä saattaa olla ex-tyttöystäväni tai kenties joku muu. Meitä molempia himottaa hirmuisesti, ja etsimme paikkaa, jonne mennä rakastelemaan. Lähes epätoivoisina päätämme mennä huoltoaseman wc:hen siitä huolimatta, että monet ihmiset näkevät meidän menevän samaan koppiin. WC:n pönttö ja lattia ovat kuitenkin aivan ulosteen peitossa, mikä vie halut.

Menemme juhliin. Nyt nainen on yksiselitteisesti ex-tyttöystäväni. Juhlissa on vanhoja kouluaikaisia kavereitani ja heidän kavereitaan. Tervehdimme ihmisiä, kun yksi minulle tuntematon mies hyökkää kimppuuni. Hän lyö minua ja kaataa päälleni vettä, tai mahdollisesti boolimaljan sisällön. Ensihämmennyksestä toivuttuani vastaan hyökkäykseen, käyn miehen kimppuun ja kaadan hänet maahan. Mies makaa kyljellään, minä istun hänen päällään, hakkaan kaksin käsin hänen päätänsä lattiaan ja vaadin selitystä. Mies kertoo hyökänneensä, koska oli varma, että muuten minä hyökkäisin hänen kimppuunsa. Olen järkyttynyt selityksen epäoikeudenmukaisuudesta sekä siitä, ettei kukaan totea miehen tehneen väärin. Vertaan asetelmaa tilanteeseen, jossa Venäjä hyökkäisi Suomeen sillä verukkeella, että muuten Suomi olisi kuitenkin hyökännyt Venäjälle. Kukaan ei puutu tilanteeseen, ja pohdin mielessäni, jatkaako
väittelyä vai poistuako juhlista.

Olemme ilmeisesti yhä samoissa juhlissa. Paikalla on myös lukiokaverini ex-tyttöystävä. Käymme keskustelua siitä, miten hänellä oli tapana pukeutua avariin kaula-aukkoihin ja miten hän sai sen vuoksi kutsumanimen "Figura". On epäselvää, oliko hän hyvillään vai pahoillaan saamastaan huomiosta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti